tisdag 1 mars 2011

Snart är det vååååååår!


Halloj gott folk! Gissningar har varit många.....men jag tänker varken kommentera eller dementera ett enda av dom. Inte ännu.....
Idag har det varit en helt ljuvlig dag med massor av sol. Vi packade upp (ja,äntligen!!) doftpåsar idag och det var inte en minut för sent! Sedan har vi fått ljuvliga handcremer som innehåller massor med gott som våra torra & nariga händer älskar den här tiden på året!
Sedan vill jag tacka alla goa kunder för allt beröm! Som tycker att vi gör så fint i butiken så att man förhoppningsvis inte behöver riva ner något när man ser sig omkring hos oss!
Ikväll har minsta tjejjen och jag varit i Järvsöbacken och åkt hela kvällen. Vilken härlig åkning det bjöds på och vilken skönt väder. Det var inte alls så mycket folk som jag trodde att det skulle vara!
På torsdagkväll ska jag & Lisbet ut och käka gott (ett glas rött blir det nog också;) och surra ikapp lite grann! Imorrn har jag ledig dag och sticker iväg på en kortare utflykt men är tillbaka till kvällen och jobbar! Imorgon onsdag är det kvällsöppet till klockan 20:00!!
Passa på att gå ut och shoppa i lugn och ro en kväll. Lämna barn och make hemma, ta med en väninna och shoppa loss lite och ta en fika och vardagsmys lite! Kom ihåg att guldkant en vardagkväll lever man länge på!
Kram på er!
Carina

Inga kommentarer: