fredag 18 mars 2011







Här kommer ett litet ego-boost-inlägg om Körslaget som sätter i gång imorgon på TV4 klockan 20:00. Julia och resten av kören åkte redan imorse med egen Körslagetbussen. Jag fick en rapport att rösten inte håller riktigt (megaförkylning!!) liksom mig själv och Mollsan. Vi har feber , ont i halsen/skallen och är allmänt risig. Så nu har jag inhandlat massa saker på vårt kära Apotek. Det värsta medlet smakar blomvatten (urk!!) så nu ska jag strax gå och krypa i säng eftersom vi åker redan imorgon kl 9:00 och är tillbaka vid 02:30 ;)) Det var typ den tiden man älskade att komma hem för x antal år sedan......men nu vill tant gärna stanna hem på lördagkvällar...
Jag vill pusha en sista gång och vill att ni röstar järnet på Team Andreas Dont you forget about me - Simple Minds
Så röstar du: Ring 099-402 01 eller sms:a ANDREAS till 72 400
Skulle vi mot förmodan bli filmade imorgon så är jag troligtvis både rörd till tårar av att se Julia och kören samt att min förkylning lever rövare och därför ser något rödögd ut!
Bilderna är hämtade från TV4 hemsida.
Så gott folk vill ni se mer av vår härliga Järvsökör Team Andreas så RÖSTA!!!!
Puss och kram på er som önskar Lycka till !
Tack!
Och sist men inte minst färgen är Röd!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken kul grej! Och vilken upplevelse för henne! Håller tummar o tår ☺ Ska hålla utkik efter rödingen ☺ Krya på er! Kram Lenita

Cathrine sa...

Dom var helt outstanding fortsätter dom så här så tar de hem det!
Hälsingland dominerar verkligen i helgen. Först körslaget och sedan final bandyn idag, Bollnäs - Sandviken. Jag hoppas du håller tummarna för Bollnäs ;-)

Krya på er!

Kram Cathrine