torsdag 31 mars 2011

Filmtips!



Jag måste bara tipsa om denna underbara film! Jag säger bara Hyr den! Den heter American Violet och griper tag i en från första stund. Jag sitter hemma idag och bokför och konstaterar att mina dammråttor liknar mer dinosaurier som morrar högt! Fy vad allt syns när den älskade vårsolen är framme. Det blir nästa punkt på mitt hårt ansträngda schema.

Vi fick tag biljetter till oss alla till veckans avsnitt av Körslaget (tack och lov!) Denna vecka sjunger de Andreas egna låt Sing for me och den gungar och man blir på partyhumör direkt! Så kom ihåg att rösta på lördag!


Sing for me – Andreas JohnsonSå röstar du: Ring 099-402 05 eller sms:a ANDREAS till 72 400


Man kan gå in på TV4.se och kolla in vad de andra körerna ska sjunga denna vecka redan nu!

Du som vill gå in för det hela på riktigt kan köpa Team Andreas tröjjorna hos oss även toppluvorna finns hos oss. Tröjjorna kostar 100:- och mössorna kostar 75:-. Det är de tröjjor och mössor som Närljus har tagit fram och vi hjälper till att sälja dessa.


Men du som vill vara extra snygg så har vi otroligt snygga röda sjalar hemma från Charmante hemma nu för 199:-. Katarina var superdupergullig och sponsrade kören med dessa sjalar också :)) Stort varmt Tack för det, gulliga du!


Nej nu ska jag återvända till den bistra verkligeheten och bokföra klart!

Största kramarna för alla röster som ni skickar till Team Andreas ;))

Carina

1 kommentar:

Topdesign sa...

Hej Carina! Vi har det underbart, supervarmt och fint. Det visas mycket mer på tv här nere, det är fruktansvärt söderöver. Men i den här delen är det bra. Tror ni ska skippa samui, med omnejd. Det är värre än som har visats på svt. Kul att det går bra körslaget. Kram Lena