tisdag 6 april 2010

Vårkänslor!




Vad härligt det är ute nu! De ljusa kvällarna och den milda luften ute. Snön försvinner snabbt.....
Vi har packat massor hela helgen. Jag och maken har slitit som djur med de 4 pallarna från Miljögården. Det var hur mycket fint som helst. Massor till uterummet och som vanligt väldigt prisvärda vackra saker.
!
Idag har jag haft lagertjänst och Tette har tagit hand om våra kunder. Imorgon ska det fixas och finslipas i skylten. Jag ska börja packa upp House Doctor och kolla allt fint från dom.
!
Igår hade vi en hektisk men rolig dag. Först några timmar på butiken sedan blev det god middag på Steakhouse i Hudiksvall. Sedan gjorde jag och maken en stor gärning hemma hos min mormor och morfar. Min älsklings mormor skulle ha syföreningsträff i dag och tyckte hon hade stökigt. Vi städade snyggt och rent sedan sken hon som en sol hela kvällen.
Vad gör man inte för sin allra "bästaste" mormor!!!
!
Nästa vecka blir det inköp inför julen hos Sia. Jag ska bara bestämma vilken dag jag ska åka ner!
Vilket I-landsproblem alltså ;)





3 kommentarer:

Cattis sa...

Nu hittade jag hit ;) och inte för att jag kom ihåg vad din blogg hette som du sa i butiken...nää det försvann så fort jag gått ut.. hehe..Men jag hittade hit via Meks blogg.

Härlig och inspirerande blogg har du iallafall! ♥ Så nu har jag lagt till dig bland favoriter!

Kram/Catarina

Karin Lindström sa...

Åh, nu känner jag igen mig själv i dig! Gud så vi slet med alla dessa pallar, miljögården och nordal var värst *skrattar*. Det är inte alltid så glamoröst med butiksjobbet, skitig och släpandes på alla kartonger var man lagom snygg!!!!

Fina nya våriga saker och stolen är ju sååå fin. Ja nu vill man verkligen kunna piffa ute men än är det lite väl kallt;)

Lycka till med vårförsäljningen!

Många kramar
Karin

marianaskeramik sa...

ujuj inför julen...den försöker man som bäst glömma nu ju

härligt att vara egenföretagare...host host men som tur är finns det två sidor av myntet

önskar dig en skön helg
marianaskeramik