torsdag 29 april 2010

Sockersött porslin










Jag älskar detta porslin vi har fått hem till butiken. Det andas kafferep och småkakor bakade på riktigt smör ;) och det är min mormor personifierad. Vill man inte bara bjuda hem sina vänninor på en kopp kaffe och en pratstund så säg.
!
Vi närmar oss valborg med stormsteg och jag hoppas att jag hinner besöka alla underbara bloggar som jag har försummat de sista veckorna. Dagarna (och nätterna) räcker banne mig inte till.
!
Det som känns skönt är att vi kommer att vara hemmavid och har inget planerat utan bara kommer att försöka hinna ikapp här hemma......om man nån gång hinner ikapp :)
Ha en skön dag!
Kramar Carina

1 kommentar:

Anna-Lena sa...

Hej på dig!

gick förbi skyltningen idag och den är otroligt fin!! jag blir köp sugen och det är väl så det ska vara. Kommer in någon dag och gör lite fynd!
kram Anna-Lena Hjalmarsson