fredag 31 augusti 2012

Snart i min garderob....


Den här har jag längtat länge efter ....men nu ska den snart vara i min garderob. Den är så himla enkel, ruff och supersnygg. Jag vet att jag kommer att trivas i den. Tänk att vissa plagg bara blir favvisar i förväg :)
Sedan har jag skaffat mig ett par låga ljusa Primeboots. Dom har jag också suktat efter.....ska passa på att använda dom innan våra snygga näbbstövlar anländer till Kardemumma! Både höga och låga har vi beställt , bruna samt svarta! Vi längtar tills dom dyker upp!
Ikväll ska vi mysa med en god köttgryta proppad med svamp, syltlök, vitlök och en massa rödvin. Jag hoppas att det blåser och regnar ikväll när vi ska mumsa i oss den :)
Här blir det tidig filmtajm för maken ska till Gröna  Lund tidigt med sitt jobb och kommer hem sent. Julia & Victor har varit nere i Stockholm på Coldplay och haft det underbart. Jag skulle gärna velat se dom också...men nån måste vara hemma och jobba ;) Lördag kväll blir det middag med Mollsan & jag på Condis, hon älskar att gå dit. Dom har en härlig meny med en massa gott att välja på!
Ha en underbar fredag!
Kram Carina

1 kommentar:

Limestone by the Sea - Victoria sa...

Supersnygg. Jag har en likadan och den är sååå skön. Jag hittar så mycket fint hos dig..kram