torsdag 9 augusti 2012

Hipp Hurra.....


Dagarna springer iväg i rasande takt. Alla börjar prata "Höstkänslor"......inte riktigt än....igår var min födelsedag och det är minsann sommar när jag fyller i år ;))
Jag har blivit firad i flera dagar av nära och kära....mat hos mormor & morfar....paket kors å tvärs.....underbara blommor från Tette ;)) kalasgod middag hos underbara Karin som ger mig massor med energi! Tack för att du är du! Dagen till ära fick jag den sötaste Happy Birhday tvålen.
Nu ska ner och arbeta lite för att stanna länge....ikväll.....städa och plocka och fylla på....vi hinner ingenting på dagarna....men det är bara skoj....och nästa vecka är det Formex! Tjoho...har knappt hämtat mig från sommaren!
Ha en skön vanlig dag allihopa!
PS. STORT Grattis till "våran" Victor som klarade körkortet igår!
Jag visste att du skulle fixa det :))

Inga kommentarer: