lördag 21 juli 2012

Snart en ny härlig säsong.....


Nu när vädret visar sin tråkiga sida så funkar det Ok att kolla in höstens nyheter och beställa lite nya vackra saker!
Vi hade en jättetrevlig kväll igår med gott sällskap och underbar mat. Molly var lycklig för hon fick bada i poolen!
Idag står det jobb på schemat och sedan är det lite mat uppe i stugan med maken släkt! Vi bjuder på langos, enkelt så vi hinner umgås och prata ikapp med dom innan dom åker tillbaka till Stockholm.
Jag känner mig redo att måla lite till nu i helgen ( nu har jag ju vilat sedan förra helgen :))
Ha en skön lördag!
Carina

1 kommentar:

Handplockat sa...

åååh vad härligt har du semester <3

Jag sitter och grunnar på danmark jag åker nog själv funderar på att flyga till Köpenhamn och vara där en el två dagar (modemässan) sedan ta snabbtåget och sova en natt på Formlandshotellet och sedan kvällen ta tåget tillbaka till köpenhamn

ska du inte med?

blink bilnk sååå mycket roligare om du hakar pååå

kramiz