torsdag 19 juli 2012

Min nya älsklingsklänning!




Jag gillar min nya klänning så himla mycket! Jag hoppas att det blir dagar så man hinner använda den nu framöver. Den finns iaf på Kardemumma och är i skönaste bomullskvalitén och de söta detaljerna har man inte snålat med!
Nu har jag varit på så mycket skoj.....tack söta Carin, Lisbet, Lotta och Kristin , vilken kväll!  Jag blev bjuden på den godaste maten och drack alldeles för mycket vin och dansade hela natten i Carins växthus och det kändes både i knopp & kropp hela dagen igår! Men det var det värt.....det måste vi göra om snart!
Maken och Mollsan sover i stugan och jag & Julia arbetar och sliter på Kardemumma hela dagarna men det är så himla skoj med alla trevliga turister som vi får träffa!
Ciao på en stund!
Carina

1 kommentar:

Elitsa sa...

Och nu är det min älsklingklänning ocksååå! :) Helt fantastisk ! Jag bara älskar , älskar det!!!