onsdag 7 mars 2012

Välkommen in i min hall!


Godmorgon allihopa! Vilket strålande väder det bjuds på. Vi har ju sportlov denna vecka och idag är jag ledig med Molly. Det står Järvsöbacken på schemat idag och jag ska strax väcka Mollsan. Vi hade myskväll med film och chips igår så det blev lite väl sent ! Men vad gör det när man har lov :) Vi stack iväg igår kväll till backen som bjöd på en superduperskön kvällsåkning. Det var så mysigt för Mollys kompis och lilla syster & deras mamma följde med. Det får vi göra om nästa vecka, Kristin :)) så himla trevligt!
Bilden är tagen i min hall och jag gillar skylten så mycket. Den finns på Kardemumma för 199:-, det finns en massa snygga texter på dessa skyltar!
Näpp,nu måste jag packa lite go´fika ,det viktigast av allt!
Ha en skön vinterdag i solen!
Kram C

1 kommentar:

Handplockat sa...

NJUT GULLHUMMLA NJUT

så härligt med lite ledighet=)

fint ni har på toan vi jobbar på med vattenskadan from hell i vårt badrum så du inspirerar =) fleeeeeer bilder pls ;)

och Grattis till stugan =) FIN och härligt med eget krypin!!!

ha det bäst kramiz