torsdag 22 mars 2012

Fjällresan...




Vilken mysig tjej helg jag har haft i helgen. Vackra Funäsdalen och vackert väder, roliga tjejer,god mat och härlig skidåkning! Kan livet bli mycket bättre.... Träningsvärk fick jag ju såklart....trodde att jag var lika tränad som Ninni och Anna-Karin. Jag har verkligen ingen verklighetsuppfattning :))) Åkte som jag var en alpin mästare och minst 20 år yngre! Jag som mest åker i Järvsös snälla backar och med lillhjärtat Molly.

Nu till helgen blir jag borta från min familj igen! Jag drar till Stockhom för att dubbel kursa. Först en helg kurs sedan min ledarskapsutbildning. Jag längtar att få träffa min mentor Therese som är mitt enormt duktiga bollplank och min raka motsats!
Återkommer snarast.....ja,kanske eller eventuellt.....man vet aldrig med mig!
PS.Nu har vi äntligen gjort om vårt skyltfönster och det blir färgstarkt och läckert!
Kram Carina

1 kommentar:

Eddan sa...

Hi hi, här känner jag igen mig. Bor nämligen i den här fina byn ;-). I huset på översta bilden bor mina gamla klasskamrater (det är förresten i det huset som Jul med Ernst spelades in i för ett par - tre år sedan). Jobbar i huset bredvid Villan 1951 och bor alldeles bredvid slalombacken så det här är verkligen mina närmaste omgivningar. Kul att ni trivdes och att ni hade tur med vädret!

Kram kram