tisdag 6 mars 2012

Bilder från mitt badrum!







Godmorgon alla söta därute! Tänkte visa lite pics från vårt badrum. Det har fått en lite ljusare och pastellig look nu! Jag är lite dålig på att visa bilder från mitt hem....å andra sidan så kanske det inte är så spännande heller.....Hur som helst så visar jag lite favoriter i från badrummet....såklart mitt älskade Voluspa ljus lite fina marockokanska lyktor (finns liknande i butiken) och handdukshyllan går att beställa hem! Tavlan tycker jag är lite småskoj inne i ett badrum. Man kan behöva lite visdomsord därinne också :) Nu ska jag ner och städa upp efter mig! Kom in och kolla på alla fina saker som vi har packat upp!
Stugan som vi har köpt ligger i Huskasnäs (Karlbergsudden, vill Julia att vi kallar stugan för....) och sjön är Hennan. Det är gudomligt vackert där! Tack alla söta grannar för fina kommentarer, vi syns absolut där uppe! Och du Kajsa, kom in och hälsa på oss snart.....det var ett tag sedan :)
Ha en bra dag!
Carina

1 kommentar:

Graadskan sa...

Vilket härligt badrum ni har! Jättefint! Skulle gärna se fler bilder från ert hem! :)

Å stugan sen! Jösses, så vackert!
Där kommer ni får många härliga stunder, det är jag helt säker på!

KRAM!