söndag 21 augusti 2011

Ljuvliga armband!




Jag måste bara få bjuda på några armband till som har "hamnat" hemma hos mig! Visst är det himla snyggt att blanda material och dessa "långisar" som bara är att knyta på. Dom kommer att passa till en massa höstkläder. Den här bilden är tagen på sommarens sista soliga dag (jag hoppas att det kommer några till....)

Igår bodde jag framför min skärm och var ute och googlade hur mycket som helst och gjorde verkligen inget vettigt. Har ni också sådana dagar???? Man funderar på kvällen " Vad gjorde jag egentligen?! Men himla skönt med sådana lyxdagar....

Imorgon gott folk så är det 20%allt i butiken!! Det gäller dock inte möbler och höstnyheter (bla. från Cult).....men det finns en massa fint att handla på sig och få en bra rabatt ;) Vi behöver plats för alla fina höstprylar som är på väg in....

Tjingeling!

1 kommentar:

Tidsmästarinnan sa...

SNYGGT!
armband kan man inte ha för många :-)
Kram
Susanne