söndag 28 augusti 2011

Lite nytt till sovrummet!



Tack alla söta kunder som har frossat och tagit del av vår "sommarrabatt". Det står nämligen varor på kö som vill bli uppackade. Här hemma ska det fixas lite först. Idag ska det bytas sängkläder och nytt överkast ska läggas på och pricken över i:et blir min nya Lexington kudde som jag gillar helskarpt!
Idag ska jag ner och packa upp en hel pall med porslin från Bruka. Det kommer en ny färg.......
Himla fint är allt jag tänker säga......supersnygga tavlor har vi packat upp som bara ligger och väntar. Åh, den här hösten känns så himla läcker.....mycket industri med mättade färger i lila och petrol bland annat.. Jag kanske hinner med ett till inlägg för att visa hur mysigt jag hade i går kväll med söta vänner och mina bästaste flickor!
Nu ska här ner och jobbas lite grann!

Inga kommentarer: