måndag 17 januari 2011

Vardagsbestyr!



Vore det inte helt underbart om min strykning såg ut så här eller om disken alltid stod så här snyggt! Alla dessa vardagsgrejjor som man alltid ska göra och tyvärr alltid har för lite inspiration för . Men så hittar man så här underbara bilder och vips får man en gnutta energi att ta tag i lite högar! Bilderna är hämtade från danska Blommingville.

Nu har jag börjat nedräkningen inför Formex och jag längtar lika mycket varje gång. Vi har gjort en del tunga inköp inför våren och det känns så skönt och dessutom hade vi en trevlig kick-off i fredags. Mina underbara tjejjer och jag käkade gott och spånanade fram en hel del bra saker vi kan bli bättre på och vad vi kan ändra på detta år. Spännande!

Nu ska jag strax lägga omkull mig i soffan och läsa senaste Hus & Hem. Imorgon har vi ytterligare ett kick-off möte med butiksägare i Ljusdal.
Nu hoppas jag att vårens Formex har mycket nytt & fräscht att bjuda på!
Kram Carina






1 kommentar:

Brunkullan sa...

Jag skulle kunna tänka mig ett besök av RUT varannan vecka. Isch vad jag tycker det är trist att plocka tvätt och städa (vardags..att styla och ändra och fixa är ju skoj!).
Stryker gör jag inte längre. Bara dukar och gardiner. Så skönt att slippa det!

Fin inspirerande bild dock! Nästan så man blir sugen att stryka..men BARA nästan;)

Susanne