måndag 24 januari 2011

Vår 2011 Formex

Varje gång jag kliver in på Formex så pirrar det i magen av lyckorus. Och aldrig går 4 dagar så himla snabbt! Jag visar här en överblick på en av mässhallarna. Det kan kanske kan vara lite skoj att se om man aldrig varit här. De andra bilderna är från inspirationsutställningen Glorius Mix som var årets tema.






Vi har hittat så mycket nya märken och lite annorlunda prylar än vad vi brukar leta efter. Vi längtar nu efter alla snygga saker som kommer att hitta hem hos våra kunder så småningom.
Vår kick-off personalmiddag gav en hel del idéer och vi vill gärna förändra några delar av butiken :)
Lite ny inredning och nya färger på väggar (om det blir färg eller tapet visar sig.....)
Kändistätt var det också denna gång på Formex. Maria Montazami passerade mig 2 gånger och Julia kramade om Ernst (bildbevis kommer snart!)
Familjen Steggo-Uddh har tyvärr klivit in i nästa förkylnings fas för andra gången! Bläh....jag tror jag blir galen. Molly har öronvärk och maken ska in på sjukhuset för att kolla så att han inte har lunginflammation och min lillasyster har nämligen just fått lunginflammation. Jag själv snörvlar och snorar igen!!!
Ge mig medicin....vad som helst går bra....bara jag blir frisk och pigg nu!!
Fler inlägg kommer snart....
Stor kram Carina

Inga kommentarer: