onsdag 26 januari 2011

Jag gillar verkligen.........


Jag har summerat lite intryck från mässan och kan lite lätt konstatera att jag just nu är väldigt svag för Jordglober Fjärilar och Fåglar! Det är lite typiskt mig att bara hitta vissa saker för jag blir så förälskad i några få utvalda teman. Men jag lade lite band på mig denna gång eftersom jag hade med mig handbromsen (Tette:))
Hur som helst har vi hittat sjukt mycket snygga väggklockor!!
Nu har jag skickat en vänförfrågan till underbara Anna som ska till Formland och hon ska få leta efter en snygg stråväska åt oss på Kardemumma.
Jag känner mig något piggare efter att ha sovit i 2 timmar. Det är nog precis det jag behöver.
Nu ska dammsugas och lite strykning på det.....visst låter det skoj!
Kram Carina

2 kommentarer:

Handplockat sa...

halloj snyggo själv =)
ska kollamailenbumsfixar sig sääääääkert =)
har 4 dgr i Danmark och vi bor ute på mässan =)

Inga kappor från ChillNorway igår
men jag lägger undan åtdej vad tror du du vill ha för storlek maila mej =)
en kort armygrön jacka kom i gååår
najselinajs najs!!!

Tidsmästarinnan sa...

Halloj Carina,
vad kul (och utmattande) med mässa, hur mycket intryck som helst... och så några Ipren på det :-)
Hoppas du är i toppform igen.
En av kuddarna på bilden i ditt förra inlägg har jag hemma och jag älskar den :-)
Kram kram vännen!
Susanne