söndag 3 oktober 2010

Vinnaren är..........

Nu var det väl äntligen dags att presentera vinnaren!!
Det blev Poppy Linda som drog hem vinsten denna gång.
Ett stort grattis till dig som vann på lottnummer 26 (tacka maken, det var han som drog vinnaren:)))
Maila mig din adress så jag kan skicka vinsten till dig!
!
Ett stort tack till alla 95 som tävlade med totalt 201 lotter. Det var himla skoj att läsa vad ni skulle inhandla i höst!
!
Jag kan lova att det inte dröjer länge tills nästa tävling. Jag har nämligen 2 fin-fina vinster på gång! Håll ögonen öppna ;)
!
Jag och maken har varit i Sthlm i helgen. Det var så himla mysigt. Fredagkväll var vi till svägerskan på plockmat (bla. färsk hummer!!!)
Lördagen strosade vi på söder och besökte flera livsstilsbutiker.
Dock blev det inget shoppat (!!!!!!) Det är mycket olikt mig men jag var lite mätt på shopping. Jag hittade dock lite snygga skor som ska få mogna tills den 23:e oktober då vi åker ner igen!
!
Vi lyssnade på Tommy Söderberg och Pamela Andersson på eftermiddagen. Dom pratade om ledarskap samt skapande av en ny tidning. De båda var mycket spännande att lyssna på. Kvällen var vi bjudna till Golden Hits med show & middag.
!
Maken och jag smet iväg under kvällen och såg Susanne Biers nya film Hämnden med Mikael Persbrandt. Jag bara älskar hennes filmer och den här var super-duper bra. Filmer som berör och stannar kvar i hjärtat tilltalar mig mycket.
!
Nu ska jag slänga mig i soffan en stund och njuta!
!Och ett stort Grattis till Poppy Linda!!Och ett stort Grattis till Poppy Linda!!Och ett stort Grattis till Poppy Linda!!
Och ett stort Grattis till Poppy Linda!!
Än en gång Tack alla ni som har tävlat!
!
Kramar i massor till er alla!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Carina!
Grattis till den lyckliga vinnaren o tack för tävlingen! Jag är gärna med i dina kommande utlottningar oxå.

Låter som ni haft en toppenhelg i Stockholm!

Kraam Jenny

Sirpa sa...

GRATTIS till vinnaren!
Tack för en fin tävling!
Härligt att höra att du hade en fin helg! Hoppas den här veckan blir lika minst lika fin!
Kram Sirpa

Poppylinda sa...

TUSEN TACK!!!! Vad glad jag blev och det doftar ljuvlig vanilj om ljuset!!! Kramar