onsdag 25 juli 2012

Tokgillar mina nya plagg!



Oftast blir det bara så rätt när man shoppar och det här var verkligen 2 nya favvisar som bor i min garderob!
Idag har det varit en fullkomligt ljuvlig dag trots att man jobbar. Jag och maken sov i stugan i natt och vaknade att det var riktigt varmt ute och solen lyser. Snabbt på med bikini och intog morgonkaffe samt frukost med sjön som ett spegelblankt vykort! En sån energi man får då!!
Hälsade på söta Ninni med make som också har förmånen att bo i en stuga vid vatten- lovely! Ett spontan besök bara sådär! Men är det mysiga sommarkvällar så gäller det att passa på :))
Imorgon kommer världens bästa Thomas & Lena på Ïb Laursen med en massa höstnytt! Kom in fråga vad vi beställt så lovar jag att skvallra!!
Kram på er alla!
Carina

1 kommentar:

Handplockat sa...

GAAAAAAAAAAH du har väl inte börjat sälja Hunky dory då svimmar jag !!!
LOVE IT

JAg har inte bokat bara spontan kollat återkommer om priser
kramen