torsdag 5 april 2012

Pure and Simple



Den vackraste butiken PureandSimple ligger vid Mariatorget och den besöker jag gärna. Det finns en läcker inredningsbutik runt hörnet där också. Visst var det väl himla enkelt och snyggt att sätta vita pellisar i vita papperpåsar! Dom har alltid vackra blomsterlådor utanför butiken och vilka fönster sen.....
Jag gillar stadsdelen Söder för den är lite laidback-känsla överallt. Skulle jag bosätta mig i Stockholm så vore en lite våning på Söder inte helt otänkbart :) Carina goes Sofo.
Ha en riktigt mysig Skärtorsdag och ät mycket påskgodis hela helgen!
PS. I år avstår jag flygtrippen till Blåkulla för jag är så himla hängig och förkyld! Vi syns nästa år i stället alla häxor!
Kram Carina

1 kommentar:

Vanilj med lite rött sa...

Håller med...Pure and Simple är en otroligt fin butik. Dit går jag varje gång jag är i Stockholm.
Man vill ha allt!
Trevlig personal oxå. Önskar att jag bodde närmare...
Ha en fin påsk.

Kram Malin