måndag 23 april 2012

Nu längtar jag till våren!



I helgen har det varit full fart. Lördagen bestod av en mysig och rolig jobbdag på Kardemumma med min sötaste Julia. Många var det som ville ha lampor denna dag! På eftermiddagen stack vi iväg till min lillasyster på kalas där den gulligaste Mira fyllde 4 år! Där bjöds det på grillat och en massa gott till fikat! Söndagen var maken och jag effektiv hela dagen. Först hade maken dukat upp "hotellfrukost" och vi satt länge & myste av den . Sedan var det bara ut och njuta av det vackra vädret. Vi hann kratta klart, röja i rabatterna samt ta fram alla trädgårdsmöbler. Hederlig söndagsstek stod det på menyn med alla klassiska tillbehör. Åhhh ,så himla gott det är! En lång power walk blev avslutningen på en härlig söndag och nu vill jag bara värme och vår. För nu vill jag plantera nytt i alla blomsterlådor och göra fiiiint!
Den här veckan anländer Greeen Gates sommarplast till oss. Passa på och kolla in allt fint vi får hem av deras sommar sortiment! Dags att uppdatera picnickorgen så att du står redo för alla utflykter som hägrar här i vår/sommar! Jag gillar deras ny skärbrädor. Jag vill nog ha fler en styck är jag rädd för :))) och alla fina skålar & muggar sen då.....oj.oj vad svårt att bestämma sig!
Ha en underbar måndag och ha solsken i hjärtat idag istället!
Kram på er!
Carina
Tusen tack för alla fina ord på facebook ang. vår nya hemsida!

Inga kommentarer: