onsdag 18 april 2012

Garbo interiör från svunnen tid










Nu har jag verkligen varit frånvarande. Men dagarna springer ju iväg och halva nätterna spenderas framför en ny tvserie . Den väcker begär att följas och jag får fler svarta ringar under ögonen eftersom jag inte kan hoppa i säng någongång :)) Trodde aldrig att jag kunde bli besatt av en serie!

Jag visar här en del underbara pics från en ljuvlig butik Garbo Interiör. Tina och jag hann med så många smultronställen på denna helg! 
Jag har en del roliga föreläsare inbokade på agendan. Amelia Adamo kommer hit i slutet av maj och det ska bli himla spännande att lyssna på en sådan power kvinna!
Snart är det dags för oss att beställa nya Tolix stolar (3 månaders väntetid) Jag vill bara påminna om detta ifall du är sugen att beställa. Jag velar mellan vita och metalllackade .....hmmmm....ska kolla in lite bord först!

Nu längtar jag efter sol och värme som alla andra!
Kram på er!
Carina




















Inga kommentarer: