måndag 27 februari 2012

Så superskoj det kan vara.....


Den här helgen har varit så himla skoj! Lördagen började med att jag träffade världens sötaste lilla bebis Douglas. Där fick jag snusa och gosa av mig lite. Douglas mamma och pappa är ju också himla mysiga så det blev en  lång fikastund där! Sedan styrde jag kosan hemåt för att byta om till varmare kläder och se den största bandy händelsen på lääääänge här i Ljusdal. Jag tror de flesta hade hoppats på en publik på 1500-2000 personer (och den är ofantligt mycket för en ort som Ljusdal) men när vi kommer dit så kokar hela IP av glada förväntansfulla människor och stämningen är på topp!! Det visar sig att det är 3100 personer som har kommit för att visa sitt stöd och heja fram sitt lag. Glädjen var enorm och hela läktaren gungande av tok lycka när de äntligen vann! Stort grattis till LBK!
Efter matchen gick vi hem till vänner och drack varm glögg och sedan spenderades kvällen hos oss , med mycket skratt/hämtpizza/gott vin!
Söndagen bjöd på vackert väder.....hade bokat in förmiddagen hos min mormor och morfar i Delsbo. Det var så himla mysigt att ta sig tiden och fika samt prata länge med dom utan stress. Jag har dom finaste mormor & morfar man kan önska sig! Maken och jag hann med en långpromenad och sedan grillade vi till middag. Alltid gott att grilla oavsett sommar eller vinter!
Nu gott folk ska det packas upp 10 kartonger Green Gate. Har vi lilla Julafton jämnt eller......lyllo oss!
Ha en skön vecka gott folk!
Kramar i massor!
Carina
PS. Bilden har jag tagit på möbelmässan och den beskriver hur jag känner just nu  ;))

Inga kommentarer: