torsdag 2 februari 2012

Inget för velpottor....





Dessa multi ramar är hur snygga som helst och jag kan inte bestämma vilken färg som ska få följa med hem ;))  Ett av min I-landsproblem som ska lösas snart.....Ja,jag erkänner att jag är en usel bloggerska som inte tar mig tid att sätta mig ner och göra lite roliga saker. Kameran är laddad med en massa fina bilder men jag har liksom inte prioriterat rätt och tyvärr får jag väldigt lite gjort just nu. Min energi går åt ett problem som jag inte kan göra ett smack åt utan det som har kunnats göra har jag tagit itu med. Snacka om att vara bakbunden och bara få stå och titta på.....otroligt frusterande.....

Men det har hänt en del roliga saker också så jag ska inte bara gnälla....Ledarskapsutbildningen verkar vara kalas bra och jag ska försöka sortera vad jag vill få ut av den. Inte bara min egen utveckling utan också mina medarbetare. Jag vill styra skutan framåt och ha med mig ett gäng glada och energiska butikssäljare som har samma mål som mig men med ett tydligt ledarskap fullt av fokus. Helflummigt ,jag vet men jag tror vi kan få till det hela ;)) Nåt annat som var helskumt var den nya filmen Play som har fått sååååå mycket fina lovord.
Betyg från mig och Molly : Konstig hela filmen och blev ännu mer skum på slutet. Bläh, vilken besvikelse!

Till veckan blir det möbelmässa i den stora staden och vi ska kolla ut lite nya möbler....
På Kardemumma råder total kaos ...... vi  flyttar runt alla saker och lite till.... sedan rasar det varor för fullt...en dålig kombo vill jag lova!
Kramar på er!
Carina

1 kommentar:

pillaj sa...

SÅ supersnygga ramar!
Vill ha!...
Jag bor ju allt för långt i från Ljusdal tyvärr :-( så jag har ingen möjlighet att besöka din underbara butik, snyft...

Finns det möjlighet till någon form av "webhandel" eller dylikt?

/Pernilla