fredag 24 februari 2012

Ha en härlig fredag!


Jag ville bara in och önska en trevlig fredag med denna bild. En ljuvlig bukett med rosa ginst och mitt favoritljus från Voluspa. Ikväll blir det mys med delikatesser och ett glas vin . Vi ska nog bara vara och hämta igen oss från sommarstugeköpet :) Liksom smälta det hela och planera lite lätt vad som ska fixas. Det kommer att behövas en hel del vit färg och gäng glada arbetsvilliga vänner! 
Jag hoppas att det blir lite skidåkning i Järvsöbacken och snusa på en liten bebis...(inte Victorias och Daniels lilla sessa,då utan en annan bebis ;) och sedan ska jag och familjen hälsa på min mormor &morfar. Det var så länge sedan vi var till dom. Det är alltid lika mysigt att komma till dom och prata och fika lite grann.
Vad ska ni göra helgen era sötnosar?
Har ni något bra tips på ätbart till lördagkväll? Jag är så himla sugen att testa något nytt!
Kram till er allihop! Carina


1 kommentar:

Jenny sa...

Hej!
Underbar bild, härlig vårfärg!
Jag snusar på en bebis ikväll, och det blir nog en stund i morgon också, jag är barnvakt åt min systers lilla Emma, 3½ månad, så mysigt! Min yngsta blir ju snart 18!!
Ha en jättemysig helg, jag är dålig på mattips, men har ikväll ätit sushi som jag älskar!
Kram Jenny