lördag 4 september 2010

Mina älsklingar!



Tänk att få glädjen att vara med sina barn jämt! Det är en gåva att få slösa med kärlek och trygghet på dessa guldklimpar. Och det är en större gåva att få tillbaka all kärlek från mina underbara tjejjer. Julia jobbar i butiken idag och Molly är hos sina kompisar. Maken och jag har en slappardag. Det kan tänkas att vi känner för att vara lite social på eftermiddagen och hälsar på kompisar som vi inte har sett på ett tag!
!
Vilket underbart väder vi bjuds på idag och jag bara njuter! Igår kom mitt energiknippe Lisbet med gott fikabröd och som vanligt smittade hon av sig med sitt skratt och humor! Det finns hur många dråpliga historier runt henne och hon skulle behöva tillägnas en egen blogg om man skulle berätta allt knas hon har hittat på och sagt genom tiderna! Hon gör mig glad i hjärtat!!
!
Nu ska jag leta ett nytt recept på kyckling på nätet och imorgon blir det nog fransk löksoppa här hos familjen Steggo-Uddh och en god äppelpaj som efterrätt!!
!
Ha en skön lördag!
Kram Carina
!
PS. Vad kul att så många vill vara med och tävla hos mig.

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh vad fina dom är och jag tävlar:) Hoppas att det känns bra i handen vännen/ Kram Anne