onsdag 12 november 2008

Jag är tokkär i New England, ja, amerikanska hus överhuvud taget. Den här trappan är så himla läcker fast hade den varit min hade den nog blivit svarta detaljer istället för bruna. Det känns som det var hundra år sedan jag lade i något på min Kardemumma blogg.
Vi har haft så otroligt mycket i butiken en längre tid -vilket är fantastiskt roligt-men vi hinner aldrig i kapp.I går kväll körde jag upp de sista varorna från Bruka samt jul från Sia.
Jag lovar att knäppa lite bilder från butiken snart. Den vita julen är så vacker som vi har skyltat upp. Jag ska även försöka fota vårat stora skyltfönster också.
Jag hittade den sötaste tapeten på länge -som vi har satt upp i vårt "lilla" skyltfönster.
Tapeten är småblommig och ser ut att vara ett "Green Gate" mönster.

Inga kommentarer: