torsdag 27 november 2008


Jag kände att jag måste bryta in med något
"ojuligt" från Kardemumma. I helgen ska jag knäppa lite bilder från mitt hem. Jag vill bara tala om att jag blir otroligt stolt över alla kommentarer som jag har fått-ni är så snälla!
Igår sydde jag klart mina gardiner och en löpare.
Jag fick värsta energin trots att jag inte hade någon egentligen. Idag har vi jul skyltat på Kardemumma -så otroligt fint det blev! Det är klart att det kommer bilder på detta. Vi har jobbat som bara den och ikväll hade vi klubbkväll med tema "glöggmys" och 20% i på hela sortimentet. Det var tokmycket folk och mysig känsla bland kunderna. T och L är så himla duktiga i butiken så jag vet vad jag skulle göra utan dom.
Nä, nu ska jag besöka lite mysiga bloggar innan jag somnar. Gonatt C

3 kommentarer:

Anonym sa...

Halloj!! Vart har du butiken? Härligt med jul och glöggmys... Ha en underbar 1:advent!!

♥ Fyra årstider sa...

Kan sakna att jobba i butik nu till jul...slitsamt, men kul.
Kram Lotta

julia steggo sa...

godnatt mamma :)