tisdag 26 februari 2013

Vitt & fräscht....



Nu längtar jag efter dessa vita skönheter... vi har hittat en massa snygga vita vaser och krukor! Olika höjder & former.....
Jag tjatar om våren så fort jag får en chans och nu närmar vi oss mars månad med stormsteg och då kommer våren!
Veckan har redan börjat med rivstart och en massa roliga skidturister har letat sig till oss :) alltid lika skoj att få tand hand 08:or som har sportlov denna vecka. Idag fick vi en dos rejäl beröm....två killar i 30 årsåldern tyckte att det var en av de finaste butiker de besökt och mäkta imponerad av att Ljusdal hade en sådan stor och snygg inredningsbutik! Bästa dom varit in i och handlade massor och hade bla. med sig en knall orange Tolixpall ut ur butiken! (killar med koll) Sånt blir man så stolt och glad av att få höra! Vi tackar och bugar ( även om det är en mikro liten chans att dom nånsin skulle ramla in här på min blogg;)
Nu ska jag iaf gå och sussa med några magazines som knappt blivit bläddrad i!
Tjingeling!

Inga kommentarer: