söndag 17 februari 2013

Det dignar med delikatesser!





Denna säsong har vi hittat galet mycket delikatesser och den ena goda än den andra! Nu i helgen testade vi risotto med smak av saffran och den var klockren! Finns i butiken såklart!
Sedan testade vi surdegs chips med smak av timjan och rosmarin och tunnbrödschips med smak av parmesan & gräslök! Båda var en smakupplevelse och tillsammans med ett glas vin gifte dom sig perfekt med varandra!
Vi har hunnit med massor i helgen trots jobb helg! Det har storstädats och målats tak i Mollsans rum och långkok har det hunnits med och några extra timmar i butiken :) Vi har ju fått så många leveranser de sista dagarna och hur mycket skoj som helst! Nu ska det bara ställas iordning och fixas klart!
Min söta lilla syster kommer och hjälper oss att tapetsera i Mollys rum sedan återstår bara målning av golv!
Jag har ju följt på Stjärnor och Champagnes instagram samt blogg att det har målat en del golv i hennes hus!
Men jag gruvar mig lite eftersom golvet ska tvättas rent med thinner, Blähh! Jag kommer vara hög som en örn och säkrast är nog om det är bra väder så man kan vädra!!
Ha en skön vecka, gott folk för nu närmar sig  våren med storm steg!
Kram Carina

Inga kommentarer: