fredag 21 oktober 2011

Trevlig hösthelg!



Ville bara titta in och önska en riktigt mysig helg och vädret ser vackert ut. Igår firade vi att Tette hade jobbat hos oss i 10 år och hon blev riktigt glad för presenten :))) Den var du värd ,sötnos!
I helgen är det ledigt för frun men sen är det jobb,jobb,jobb.....flera helger på raken.
Vi kanske tar en tur till Mobackes och käkar en god lunch och fröjdar ögat lite grann.
Helst skulle jag vilja träffa min sötaste vän Karin som det var 100 år sedan minst jag såg. Jag liksom längtar att få surra med henne just nu och mysa över en bit god mat...
Ville bara påminna att det mysigaste produkter från L:a Bruket har kommit hem och en hel del nya kokböcker och annat smått gott!
Ha en mysig helg kära ni!
Kramar Carina

1 kommentar:

Graadskan sa...

De tavlorna är så fina!
Nu när vi var i Paris i våras, så kan jag bocka av alla städerna på tavlan till höger! Är lite sugen på att byta några av tavlorna hemma... De där vore ett fint alternativ! :)

Ha en riktigt fin helg!

Kram Camilla