lördag 3 april 2010

Rosa drömmar!



Jag hoppas att alla har fått njuta av påsken så här länge! Själv har jag inte hunnit med ännu!
Skärtorsdagen var intensiv och skojjig med mycket köpsugna kunder. Tette och jag installerade nya kassaregistret. Så nu är vi på banan ifall Skatteverket kommer på besök ;)
Långfredagen blev ytterligare ett arbetspass med uppackning från Miljögården. Det är så himla mycket fint som kommer ifrån dom. Så nu har vi bara en pall kvar från dom samt HD, Bruka, Dixie och några till pallar. Puh! Det är inte lätt att vara lageransvarig nu hos oss, för där inne är det knökfullt!!!
Skyltfönstret blir hur fint som helst.....
Stockholmsresan är tyvärr INSTÄLLD!!! Eftersom Molly har fått vattkoppor och hur kul skulle vi få i storstan när man vet att ens barn är sjuk. Tack och lov så är hon pigg som en nötkärna trots prickarna.
!
De röda dagarna går nog åt att packa upp ännu mer.......egenföretagare, det är lyxigt det ;)........
Inget mer gnäll nu , för vi har bokat en Göteborgshelg istället. Jag fick nämligen en förfrågan att tycka till om deras höst/jul kollektion. Jag har ju varit med i deras panel en gång förut. Jag blir riktigt stolt att ens bli tillfrågad!! Det är Cult som jag pratar om givetvis!
Deras showroom är så himla vackert. I de gamla textilfabrikerna håller de hus. Kan det bli annat än bra med sådana lokaler?!
!
Testade att göra sådana potatisstrudlar som dom lagade på Halv Åtta hos mig! för någon vecka sedan. Det var hur gott som helst och dessutom hyfsat enkelt. Att rekommendera alltså!!
Njut av helgen alla sötnosar därute!
En stor kram till er alla.




1 kommentar:

Tin sa...

Låter härligt med en Göteborgresa istället! :D
Jag borde också ta tåget till Göteborg eller Stockholm någon dag.
Man blir mer sugen nu när våren kommer.
Hoppas att du får vila lite i helgen i alla fall.
Trevlig helg!
Kram Tin