fredag 30 april 2010

Ha en härlig valborg!






Tänk att vi redan har passerat april (nästan iaf).......tiden bara flyger iväg och det brukar det väl mest göra när man har roligt.....fast roligt är det ju inte jämt...
!
Vad gör ni ikväll gott folk??
Vi har bjudit över syrran och hennes make på grillning sedan stannar deras 3 (!) barn kvar :)
Maken och jag ska träna att vara storfamilj med 5 barn i helgen! Vilken prövning och jag som vill ha sovmorgon!!! Vad gör man inte för sin systeryster.....
!
Idag har vi öppet på Kardemumma som vanligt till klockan 18:00 och det är jag som står vid rodret ;) Varmt välkommen in!
Var rädda om er nu i fyrverkeri tider!

2 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Bedårande porslin , så vackert!! Både detta lila, och det nedan, ursnyggt!!! Ha en skön valborg!! Mari.

Flockliv sa...

Hej, bor i Uppsala men har hus i Boda, Järvsö som är mina farföräldrars hemby. Är här uppe så mycket jag kan. Vill bara säga att din butik är mitt favorit utflyktsmål!!! Allt det bästa på ett och sammma ställe!! Kram