söndag 14 april 2013

Älskar förvaring...






Snart kommer dessa super snygga boxar till Kardemumma! Som vi har längtat...kan man ha för mycket förvaring! Nix.om du frågar mig...jag gillar dessa underbara lådor som man kan mixa i det oändliga!
Helgen har ju bara bjudit på mys. Goda middagar med kära vänner och en massa snack om gamla minnen och hysteriska skratt anfall. I dag har det varit vår i luften och jag har påtat i trädgården (nja, en liten överdrift, tagit bort en massa skräp som jag inte hann ta bort i höstas ;) Det lät iaf rätt bra!
Sedan har maken skämt bort mig med klassisk söndagsstek och en syrlig god citronpaj! Total matlycka med andra ord. Vi har hunnit massor och det känns bra att vara effektiv emellanåt, stordstädning av skafferi är ju varje helg man ägnar tid åt och en lång PW med en massa vuxen/prata till punkt/ prat är aldrig fel!
Nu känner jag mig redo för en ny vecka!
So long!
Carina

Inga kommentarer: