torsdag 29 november 2012

Mandariner....



Nu är det snart advent...och äntligen lite vitt puder över vår region. Min ledarskaps utbildning är nu slut och jag är ett diplom rikare ;) och ni som känner mig vet väl att den kommer ligger i en plastmapp forever!
Jag är så himla sugen på dessa mandarin färgade skålar att just fylla med mandariner!½ Liten eller stor skål eller fat....många saker att grubbla över!
Jag fick en massa inspiration när jag var till Sthlm trots stormvindar och hällregn! Det var så skönt att göra lite inköp för våren samt bara gå och strosa på stan utan en massa måsten! Bara gå i en massa favorit butiker! Nu ska jag skylta både idag och imorgon för att hinna göra klart Kardemummas skyltfönster!
Spännande att få ihop helheten! Det ska skruvas och fixas lite grann!
Jag hoppas ni kommer in och hälsar på oss något i helgen!
Stor snöig kram från mig!

Inga kommentarer: