tisdag 20 november 2012

Kardemumma pics





Japp, här har ni henne den skyldige.....Första pris till denna pingla som lyser med sin frånvaro på bloggen!
Här kommer iaf lite pics från butiken. Vi har ju som sagt gjort julfint i hela butiken och fått så mycket fina ord!
Tusen tack för det värmer mitt hjärta och det behövs! Energin börjar komma tillbaka sakta men säkert och idag har det varit en underbar dag. Jag har hunnit massor och ruinerat mig på blommor hos Rosehills. Men det är ju så himla skoj! Läste precis på FB att Kardemumma var ombloggad på Allt om Bostad. Så himla skoj!
Ikväll har jag varit på bio med min söta granne Anita. Vi gottade i oss Breaking Dawn 2 som var en fröjd att se. Vi fick se trailer på Skyfall, den senaste James Bond filmen. Jag är ingen älskare av dessa filmer men den verkade vara bra! Så det blir kanske bio två gångr denna vecka!
Imorgon ska vi få iväg inbjudan till vår årliga Glöggmys Kväll på Kardemumma.....håll koll i brevlådan!
Nu ska jag sussa gott med nybäddade lakan från Af Swedala!

Inga kommentarer: