torsdag 25 oktober 2012

Lovely Life- dagens tips!




Mitt bloggande är inte på topp och har inte varit på länge! Det beror nog mest på mig själv. Men det finns bloggar som inspirerar  mig oerhört och en massa duktiga människor som har en guldådra av inredning i sin kropp. En tjej som jag blir väldigt imponérad av är Johanna Laskey. En ung tjej som bara har "det"....det är bara att lyfta på hatten och gratulera. Hon har haft en egen sida Tant Johanna ifall hon verkar bekant! Nu har hon & kollega öppnat en hemsida som bubblar och sjuder av en massa härliga människor. Jag tipsar det varmaste om att besöka deras underbara hemsida Lovely Life
Där finns en massa bra tips och duktiga gästbloggerskor! Det får bli mitt bidrag denna höst eftersom jag själv är dränerad på energi och lust.
Strax lite jobb på min älsklingbutik Kardemumma
Kram Carina

PS. Bilderna är lånade från Tant Johannas hemsida.

Inga kommentarer: