måndag 22 oktober 2012

Höstens favoriter!





Det här mina absoluta favoriter denna höst..... jag fullkomligt älskar den svarta blus/tunikan från Vintage By Fé, skön tung kvalité och den grå/svarta sjalen och mina nya smycken fast då i svart/guld! I like alot! Smyckena är på G hem igen för er som missade dom sist! Sedan underbara svarta nya skor som vi också har nyss fått hem! Varma/sköna/snygga kan det bli bättre......Vi har dom bara i svart , lika sköna som UGGs men bättre komfort!
Jag skvallra att Vintage By Fe i vår är såååå mycket snyggt! Jag gillar verkligen deras stil så himla mycket fina modeller! Mycket fina detaljer och dressat! Allt i sobra lugna färger och en del batik som jag är så kär i !
Det tror jag kommer stort  till våren! Vad tror ni!
Ha en skön start på veckan!
Kramar Carina

Inga kommentarer: