fredag 14 september 2012

Nu längtar jag efter näbbisar....




I år har vi tagit hem näbbstövlar både höga och låga. Bruna & svarta.....Vilket I-landsproblem jag kommer att ha , vilken modell ska jag välja & vilken färg !!!! Sedan har vi beställt hem dessa vackra långa strumpor i ull som är så snygga.....de kan gärna få sticka fram lite så att man ser dom....Även här flera färger och mönster....ännu mer beslut :) Nu har vi hunnit långt i butiken....så himla fint ....Tette har jobbat som värsta Duracellkaninen och fått klart i vårt nya klädkammare hörn. Bilder kommer jag lovar.....men fint blev det.....På ingående marockanskt porslin i höstfärger....mandarin  /latte/ grått vilken snygg kombo vill jag lova!
Vilket galet roligt jobb  jag har och mycket tack vare er alla söta kunder som ger mig lite extra guldkant varje dag!
Ha en skön helg!
Kramar Carina

2 kommentarer:

Kajsa sa...

Åhh..... vilka härliga strumpor!!! Det står Kajsa på allihop! ;)Mysigt med ullstrumpor nu när kylan kommer.

Handplockat sa...

MYYYYS ser verkligen lovande ut är det Kero eller ?

Kramiz