lördag 4 augusti 2012

Måla dörrar...


I helgen ska jag måla båda dörrarna på lill-stugan. Visst hade det varit roligt med rosa dörrar, som en liten bubbelgums dröm men nu har vi bestämt att de ska målas svarta. Jag tror att det kommer att bli fint.
Sedan ska vi ta med ett bord upp som ska lackeras om och skivan ska bli vit som ska fungera som matbord i lilla köket. Vi måste kolla att bordet får plats först och att den funkar med stolarna! Nu ska vi hålla tummarna att vår käre snickare behagar komma upp och sätta in kaminen och göra klart så vi kan måla golven.
Idag hoppas jag att det blir en fin kväll så vi kan sitta ute och äta lite gott! Gärna lite gott på grillen för det var ett tag sedan nu!
Det är nåt visst med att sova i vår sommarstuga för jag sover som en klubbad säl! Skönt....och det så tyst när jag vaknar....och sjön ligger helt lugn och fridfull. Sånt är bra för själen!
Kram Carina

Inga kommentarer: