onsdag 22 augusti 2012

En liten rapport från Formex helgen



Jag lever......men det har varit mycket nu åt tant! En låååååång mässa med en massa nytt såklart och två extra dagar i den stora staden.... Nytt märke på G till våren samt en massa snygga sjalar måste inhandlas dessa dagar :)) inget synd om mig alls!
Den andra extra dagen hade jag med minsta Molly och oj,vad vi shoppade. Vilken himla tur att jag får föra den arvet vidare. Den stora shoppingådran som finns i mig ;)) Det handlades jackor,skor,tröjor och jeans å lite till.....Det var en nöjd & glad tjej jag hade med mig på bussen hem
Hotellet var superduper bra som vanligt! Vi hade lyxat till oss med en uppgradering denna gång....frukt...morgonrockar (vem behövde dessa när det var hur varmt som helst dygnet runt...) tofflor och lite lyxígare Ramlösa bjöds det på.
Vi käkade gott hela helgen. På fredag var jag och maken på Videgårda. Melker Anderssons nya hak. Riktigt bra snabbmat och kul idé må jag säga! Sedan blev det tapas på lördag kväll närmare bestämt Boqueria med en massa spännande smårätter. Lammnacke....spädgris....och en massa annat spanskt gott! Sedan blev det hemmagjord italiensk glass. Mums!
Men nu lite rapport också....By Nord kommer snart till oss här i höst....deras kuddar och bäddset är riktiga favvisar! Längtar massor till de dyker upp!
Men nu ska det packas upp en massa annat spännande först och såklart fixas och trixas lite grann!
Kram på er alla

Inga kommentarer: