fredag 23 mars 2012

Så himla roligt......


Min helg känns helt fantastiskt rolig. Jag sticker ner till Stockholm för att gå på Sköna Hems inredningskurs bara för att förkovra mig och njuta av livet :) Till sällskap har jag en underbar människa som heter Tina med mig och vi ska lära känna varann bättre denna helg :))  Tina är kund hos oss sedan länge och finns det nåt bättre än att möten med människor! Vilken grej att få lära känna en ny glad pigg tjej......så himla skoj....
Vi ska göra stan på små udda ställen....Dusty Deco ska få ett besök....Urban Deli vid Mariatorget . Den mysiga butiken på Kungsholmen "Sense" där det finns en hel del godbitar! Kvällarna har vi bokat bord på Mäster Anders samt Spisa hos Helena. Det kommer att smackas hejvilt bland våra gommar. Tur att det är nära till hotellet efter en god middag och intensiva kursdagar. Jag kommer hem sent måndag kväll och kommer att längtas efter min familj!
Ha en underbar helg gott folk!
Kramar Carina

3 kommentarer:

topdesign sa...

Låter helt fantastiskt! Ha det fint!

Anisis sa...

Vilken toppenhelg! Spännande att höra hur den där inredningskursen var för jag har kikat lite på den förut och undrat om det vore någonting??? Kan man dessutom planera in trevligt sällskap och mysiga ställen att besöka så är det ju kanon! Hoppas att du får det bra! Kram, kram

Tidsmästarinnan sa...

Ooohh, nu vill vi veta ALLT ju! Hoppas ni har haft det toppen!
Kram
Susanne