söndag 25 december 2011

Ha en Mysig julhelg!



Hej på er alla sötnosar! Vi är så himla nöjda med alla julhandel och det är tack vare er alla goa kunder! Tusen åter tusen Tack.....tack vare er kan vi ladda ordentligt inför nästa härliga säsong!
Jag hoppas att tomten varit snäll mot er i år! Jag fick en massa bra saker och en massa lyxigt onödigt (nödvändiga saker kan jag köpa själv ;))
Dottern tyckte nog att jag skulle ha med mig dessa tänkvärda ord hela tiden (nytt skal !!) och minsta dottern tyckte jag skulle gott när jag duschar! Världens sötaste vintage tomte fick jag av goa Tette och ljuvligt fina örhängen av Cissi , en massa godsaker av bästa Linda. Träningskläder, hjälm, snygg kofta CN samt lyxigt doftljus, pyjamasbrallor att mysa i, POP nattlinne (kan man leva utan dessa?!) presentkort och en massa fina saker!! Julen är bra mysig och vi njuter av den just nu! Idag ska jag ner och röjja runt i butiken, städa och plocka ihop JUL REAN som startar på Annandag JUL. Vi håller öppet 12-15, välkommen ner och fynda lite!
Ett extra Tack till Härjedalingen som förgyllde min jul, vilken fin gest av er. Jag blev så rörd....och tack snälla Sandra för de goda skumtomtarna!! De gjorde gott de sista timmarna den 23:e ;)) och tack Ingrid & NG för fin julpresent!

Inga kommentarer: