torsdag 1 december 2011

Första december....



















Idag är den första december och det känns lite märkligt att Molly öppnar sitt första paket på kalendern när gräsmattan är grön och solen spricker fram som på den finaste höstdag.
Ikväll har vi glöggmys för våra kära klubbkunder och som vanligt råder det en hysterisk och intensiv känsla denna kväll. De flesta kunder handlar som om vi skulle ha öppet för sista gången :)) Mycket skojjig kväll är det och man får en föraning över den kommande julstress som sakta trappas upp hos oss denna period.
Jag visar en del bilder från Anthropologie på Regent Street som är en helt ljuvlig enorm butik .
Här gick jag loss på en hel del doftljus. Voluspaljus för en bråkdel av priset hemma och en del doftljus som jag aldrig sett någon gång! Jag skulle ha kunnat köpa en hel del vackra saker här men det var annat som skulle inhandlas också ;))
Ha det bäst så länge!
PS: Vi har fått hem renskinn för 995:-.
Kram Carina

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina bilder! Måste ta mig upp till er något tag. Förhoppningsvis flyttar jag hemifrån i januari och hoppas på att handla lite hos er!