onsdag 19 oktober 2011

Jag går igång på lampor just nu!











Jag bara måste visa dessa godbitar som vi har fått hem. Både taklampor samt helt ljuvliga ljuskronor! Bara en massa vackra saker från Olsson & Jensen har rasat in. Ljuskronor , kuddar
vitt porslin och smålyktor är del av det som kommit från dom.Idag packade vi upp nytt från Lundmyr och en del andra schyssta barnsaker/kläder.
Vi har fått tillbaka annonsförslaget och det blev en kalas snygg annons, helt i vår stil. När det är dags så visar jag den för er också då....
Vi har fått påfyllnad på Brukas härliga porslin samt en hel del hjärt- pajformar i en massa färger även mini paj-formar i hjärtform.
Näpp, nu måste jag betala en del fakturor också men vi syns snart......
Kram från mig!

1 kommentar:

Graadskan sa...

Fina lampor! Gillar de två små skarpt!
När skulle ni öppna nätbutik, sa du? ;)

Ha en fin torsdagskväll!
KRAM!