tisdag 11 oktober 2011

Bara för dig, Tidsmästarinnan!



Äntligen kommer bild på min absoluta taklampa! Den är både vacker på utsidan likväl på insidan.
Dessutom är priset också vackert, 1195:- med textilsladd. Det finns bara ett dilemma, det finns 3 olika färgställningar!! Alla dessa I-landsproblem.......
Jag hoppas att Tidsmästarinnan blir glad på mig nu ;)) du som ville ha en extra titt på mina favoriter!
Nu ska jag göra mig redo för en ny rolig dag på jobbet och kasta mig in i lite uppackning! Vackra lyktor från Olsson&Jensen är på G och en massa annat skoj faktiskt.
Har ni köpt biljetter till Trendmässan än då??!!
Det är självklart att ni måste gå- den kommer vara ännu bättre i år (vi är ju med :)!
Vi säljer i alla fall biljetter till den och mässan går av stapeln den 29/10 och är igång 10-17 med en massa happenings!
Ha en skön dag!
Kramar Carina

1 kommentar:

Tidsmästarinnan sa...

MEN GUUUUU vad fina de var!!
Tänk vad fint att du gjorde detta alldeles för min skull, och så hittade jag inte det förrän nu. Men det är ju illsnyggt alltså. Alla tre har sin charm :-)

Kram kram och tusen tack för titten!
Susanne