söndag 22 maj 2011

Min Stefan!



Den här helgen har verkligen varit hektisk. Men skojjig!
Maken har förberett hela veckan att hans syster med familj har varit på intågande med att handla mat och städa & städa. Och jag själv har knappt varit hemma....

På fredagen så stack jag till skaldjursafton hemma hos min äldsta väninna. Vi ska äta lite gott och fira hennes födelsedag. Det var full fart på butiken hela dagen, massor med underbart gulliga kunder. Sedan när jag kom vid midnatt hann jag kramas lite med svägerskan som hade med sig en bunt pioner ;))

Lördagen jobbades fram till två och sedan var 85-årsmiddag på Järvsöbaden. Den maten är ljuvlig! Till förrätt var det murkelsoppa och varmrätten bestod av helstekt oxfilé med rödvinssås samt gratäng och avslutingsvis glass med färska jordgubbar. Sedan direkt hem för svida om till en musikfestival som ordnats av två duktiga musiktjejjer. Julia och hennes Team Andreas kör var där och sjöng också. Kvällen var vacker men blåsig!

Nu ska jag gå och knyta mig för imorgon ska jag på bolagsstämma i Järvsö!
Godnatt och sov sött!
Carina

Inga kommentarer: