onsdag 18 maj 2011

Härlig tunika med detaljer!




Vi har fått dessa vackra ärmlösa tunikor i blandade färger och med fantastiskt vackra broderier!
De är i one size och kan justeras med knytband i ryggen och kostar 299:-
Jag valde den med turkos botten och tror att jag kommer att bo i min hela sommaren!

Det rullar på för Team Andreas och Vinnar-Körslaget, på torsdag ska de ner till Gävle slott och sjunga för Kronprinsessan Victoria och Daniel samt inta en galamiddag.
Tja, vad är väl en bal på slottet!

Nu har vi packat upp så himla fina väggklockor i vintagestil och med kalasbra priser! Kom in och kolla in dessa superduper snygga ting innan de försvinner.....

Idag är det en ljuvlig dag och man blir hur vårsugen som helst att fixa och göra om överallt!

Soliga kramisar
Carina

1 kommentar:

UlrikaBorg sa...

Vill ha vill ha... Kommer in idag och shoppar mig en sån där tunika! Ett tillfälle som jag inte kan missa. =)
Välkommen hem måste jag passa på att säga!
Ciao