söndag 10 april 2011

Nu ska jag leta snygga ramar!




Nu har Terese Sennerholts bilder kommit hem till lilla mig. Så nu har jag ytterligare ett i-landsproblem. Ramar, ska genast ut och leta efter några schyssta ramar. Vilken tur jag har som får åka till den stora staden igen ;))) Och tusen miljoners tack för alla underbara röster ni gav till våran kör denna gång, så dom får visa upp sin sång glädje och enormt stora hjärta för er en gång till! Det är klart som attan att jag är partisk men jag älskar verkligen våran kör och Team Andreas. Tänk på allt jobb dom lägger ner vecka efter vecka. Dom tränar 4-6 timmar /dag och sticker tidigt på fredagmorgon och kommer hem på söndagmorgon vid 3-tiden. Det är väl klart som attan att vi ska visa dom vår tacksamhet genom att rösta massor!


Idag har jag varit effektiv hela dagen. Det har putsats fönster och fejjats och städats i köket. Nu tror jag att det står sömnad på schema på min lediga dag!

Det ska bli så himla skönt att få hänga upp nya gardiner och köpa lite nya blommor och pyssla lite! Sedan har vi grillat och käkat gott! Det kanske inte är det bästa grillväder nu när vi har haft aprilväder hela dagen.


Nu ska jag kolla runt lite bland lite sköna bloggare och få lite inspiration och sedan ska jag krypa ner i sängen och sussa gott!


Kramisar till er alla sköna människor!

Carina



3 kommentarer:

Mjuka sa...

Åh de är så fina!! Snygga i Ikeas Ribba.
kram Malin

Anonym sa...

hej!
Dollars ljusdal... finns de mycket ramar till pra priser....

Jenny sa...

Hej Carina!
Har inte kikat in här hos dig på ett tag, vad kul att din Julia är med i körslaget!! Vilken upplevelse det måste vara:)

Snygga bilder, skulle vara snyggt med svarta ramar till!

Ha det gott!

Kraam Jenny