torsdag 19 augusti 2010

Pb home


!
Vilken underbart vacker monter dom hade Pb home och stor!! Den var på 230 kvm och det är inte lätt att se alla fina saker då och dessutom ska du spana in deras vackra möbler.
Vi hittade en del godbitar härifrån och dom dyker nog upp senare i höst. Igår packade vi upp massor med fina lampfötter i lite nya material och modeller!
Idag väntar uppackning av Cult designs höstkollektion. Det är en spännande höst med härliga höstfärger som vi väntar in. Jag längtar eftersom jag är en typiskt höstmänniska som gillar att "boa in" mig.
!
Imorgon väntar en tung och sorglig dag för oss nämligen , begravningen. Det blir nog lite färre inlägg denna helg är jag rädd för.
Jag har nog gråtit varje dag denna vecka men hoppas att efter begravningen ska bli lättare. Hur det än är så blir det som ett avslut och det vardagliga sorgearbetet börjar. Det som gör mest ont är att se min make och mina barn vara så ledsna.
!
Kram Carina

3 kommentarer:

topdesign.webblogg.se sa...

Hej Carina!
Vi tänker på er i morgon i er svåra stund. Ni får glädjas åt den underbara tid ni fick tillsammans.
Kram Lena och Thomas

Tidsmästarinnan sa...

Hej min vän,
nu har jag läst ikapp här inne på bloggen (och njutit av alla sköna bilder såklart). Skickar dig och dina kära en stor varm kram och hoppas att det har varit en fin upplevelse trots allt idag.
Stor kram!
Susanne

Joyforhome sa...

psssst. Jag lägger till din blogg i min blogglista , för hit kommer jag gärna fler gånger

Kramar Malin